Tuesday, May 24, 2011

how to be mad??

Saya sedang marah..
Marah??
Najihah farhana marah ke??
Pelik ni??

Sbenarnya,saya rasa marah sangat,
Sebab ada org tlah buat sesuatu,
Tapi,macam mana saya nak marah dia?
Saya x tau macam mana nak
Marah orang…

Tapi,xkan saya nak act macam
Benda tu xde effect kat saya kowt??
Tolong la…sesiapa boleh x,
Ajar saya macam mana nak marah orang?
Xkan la saya perlu jadi emo
Untuk marah anyone?

Mungkin saya selalu senyum..
Sbb tu awak ingat,
Saya x kisah sangat…
Tapi,xpe la!!

Things already happen…
I can’t do nothing…
Tp at least,awak da ckap sorry..

Sbb kura2 saya cakap,

sorry seems to be the hardest word

Tp kalau awak x cakap sorry pn,
Saya x kisah sebenarnya..
Sbb awak pn tahu yg
Saya xkan marah awak…
Da la…saya da penat ni…. Da~


i'm a guy!!!

No comments:

Post a Comment