Monday, July 25, 2011

calculus~

pada hari ini,
Saya ada kelas calculus,
Hehe!!
Jadi,berbekalkan semangat yg menghilang
Saya bersama rakan saya,
Bersengkang mata selama 2 jam itu,
Dgn ditemani chewing gum.

Nampaknya berjaya,kowt?
Haha!!hingga akhir kelas,
Saya masih tidak tidur...
Wah,hebat..wah2,hebat2!!!

Balik dr kompleks,
Ingatkn nak beli food yg semakin sikit,
Tp kedai asas itu tutup ouh,
Jadi,terpaksa la berjimat-jimat
Sementara nak beli food stock nnti..

Anyway,
Lpas saya habis mandi je,
Kura2 saya ajak pergi UO.
Urm,ikut je la.
Dpt la beli walaupn cket.

pape pn,
Saya br taw hot ticket baru kluar,
Utk raya kurban punya kowt??
Tp rugi la,kalau beli..cket sangat...
xpe la,da xnak guna ht itu..

malam ini,
Bulan disinari bintang,
Langit disimbahi cahaya malap,
dewan ini diterangi lampu2 neon,
Dengan kehadiran burung yang berkicauan,
Aku sendirian,tidak berteman,

Temanku hanya buku dan pena,
Bersama makanan,
dikawal oleh kura-kura,
Yang asyik menyanyi,
Bersama unggas elektronik itu...

Hehe!!sebenarnya nak ckap...
Najihah farhana suda gila ouh.
Dan beliau penat buat hw,
Penat mendengar kura2 menyanyi,
Dah kenyang sbb asyik makan,
Dan rasa ngantuk nak tido...
Haha!!

Pape pn,da~
Sekian,terima kasih. ;)

P/s:blogger ini tiada bakat nak buat sajak..harap maaf la kan??

No comments:

Post a Comment