Saturday, August 27, 2011

i hate clinics~

saya sangat x suka klinik!!
sangat2!!
tp tahun ini,dah banyak kali dah saya pergi.
x bestnya!!
jadi guys kena kuat!!yeah!!



tadi saya pergi klinik.
tiba2,
nama saya kena panggil!!
nama penuh plak tu!!

masalah saya ialah,
x boleh dengar orang panggil nama penuh saya,
iaitu,NAJIHAH FARHANA

sekiranya itu berlaku,
tangan saya akan mula menggeletar.
maklumlah saya ada memori
yang agak menakutkan pasal nama penuh ni.



masa kat sekolah lama saya dulu,
nama2 prefects bertugas akan dipanggil.
ini bertujuan untuk membahagikan tugas.
sbg prefect junior,
kerja2 yg agak menyusahkan
like,making announcements
memang kami lah yg dapat..

so,bila nama saya dipanggil,
automatik nya saya akan melompat
ketakutan..
haha!!pelik kan??

ouh2!!ada lagi satu..
masa tu ada ceramah ape ntah
kat sek lama saya.
masa tu,ada sesi perkongsian la..
something cmtu ar!!

tiba2,CS(kakak angkat) saya
memanggil nama saya menggunakan mic.
saya yg masih mamai2,
maklumlah,tidur sangat best kan?
mulalah panik..
tangan da start menggeletar da..

ouh,tidak!!mati lah saya..
apa patut saya buat?
last2,saya pergi ke depan,
ambil mic dan mulalah beri beberapa point.



nasib baik,
saya ni orang yang dapat mendengar
walaupun tidur...hehe!!
kecuali kalau dengar ipod la..
memang saya xkan dengar apa orang cakap.

ok!close story pasal tu!!
hari ini,
selepas ke klinik,
kami sekeluarga pergi lah ke DP!!
untuk mencari kasut saya.

saya nak beli sneakers.
tp mak saya suruh saya beli girls' shoes.
huh~boleh la..
nampaknya,
saya mmg kena pakai heels lagi la kan
tahun ini?

huhu~
saya ingat nak post gambar kasut tu.
tp xpe lah...
nnti kalau ada 'orang tu' tahu,
msti dye kata saya macam pompuan.
tension2!!

nampaknya,
raya tahun ni,GIRLS rules la kan??
haishh!!pape je la..

namun begitu,
saya tetap gembira..
kerana dapat ***** baru!!
hehe!!thanks2!!



urm,saya pelik la..
mereka2 ni,
adik dan kakak saya la
x habis2 nak mengenakan saya..
boyfriend la bagai..
haishh!!saya kan guys..
guyfriends mmg la ramai!!
adoiyai..

ok la..
sudah panjang saya membebel..
da~
sekian,terima kasih.. ;)

2 comments:

  1. the animated cat freaks me out

    ReplyDelete
  2. haha!!wait,didn't u say tht u like cats??like seriously??

    ReplyDelete