Sunday, October 16, 2011

johor,johor,johor~

assalamualaikum.
heyya guys!!
have fun over the weekend??

ouh2.saya baru balik dr johor lah..
penat3!!dan ngantuk3!!
ada kenduri...hehe!!
tp ibu kata,

"x payah tolong lah..gi buat kerja sekolah"

act,mmg slalunya x pernah tolong pn..
haha!!
jadi,saya x buat pape pn sebenarnya.
main game kat iPhone 
dan siapkan report PEKA...

dahlah,
masa orang sibuk makan2,
boleh plak saya gi tido kat bilik??
haha!!
gilalah najihah farhana ni...

walaupun balik johor sehari je...
tp jumpalah juga my dad's twin,
jumpa my nenek and atok
and ramai lah juga..

ok2!!slalunya lah,
kalau balik,msti sedara saya akan cakap..

"eh2!!angah ni makin <insert word here> "

tp,
semenjak dua menjak 3 menjak ni,

"angah ni, <insert word here> betul lah.."

aarghh!!tidak!!
mulalah keluar soalan tanya, diet ke x...
aduh!!mana ada!!!
makan 6 kali sehari...
makan pizza dan tomyam lah..
coklat pn x harus dilupakan..
(rasa macam ada org sponsor choc je every week)
nasi??jangan cakap lah..
junk food???

slalunya saya akan beli, black forest!!!hihi!!


hawaiian chicken la kan??

bawa sepaket gi class,kejap je habis... :)

jadi,
saya berazam,
untuk makan banyak2 lagi...
hehe!!

kepada kakak saya,
jangan makan banyak2 sangat...
yg penting,tinggi2 kan lah diri anda yek??
hehe!!

so,that's it la...da~
sekian,terima kasih.. ;)


No comments:

Post a Comment