Friday, April 29, 2011

3279...

hehe!!knape aku post benda ni??
owh!!sebab mamat 3279 ni yang suruh..

ok2!!biar aku citer pasal mamat ni!!
budak sarawak...kembar niesah...
minat budak klas bawah...
handsome??boleh la...
tp dye lbih suka jadi cute...
cute tu cket la!!
haha!!



mamat ni kuat lari...harapan terbaek SAPPHIRE kowt!!
selain drpada 3567 la..
anyway,budak 3279 ni injured..
kesian giler!!
dah jadi macam orang cacat da..
tp naseb baek ar dye sumbang gak
untuk house!!
berbaloi ar gak!!haha!!

apa lagi korang nak taw pasal dye??
a gud friend...
(macam yg aku pernah cakap la)
mulut bising sangat!!
aku slalu cakap kat dye,

'mak kau lahirkan kau kat reban ayam ke??'

haha!!
tp kalau xde dye,kelas k7 ni senyap je..
(act x pun!!sbab masa dye pergi 'kuala' batas,
kelas still bising je!!)
the conclusion is,whether dye ada or xde
budak2 k7 akan tetap bising...





saya sangat SIMPLE!!!

No comments:

Post a Comment