Sunday, June 12, 2011

saya gengster!!!

hello2!!
pada suatu pagi yg indah.
tidur saya dikejutkan
dengan gangguan mental
yang dicetuskan oleh
adik saya!!

"bangun la!!"

"nak buat apa??"

"teman la tgk wayang..."

"malasla...!!"

"ala,jom lah!!"

"eeee...yela2...sabar!!"

ingatkan da nak bangun da??
last2,bangun pukul 12 juga..
last day ni nak bangun lambat,
lpas ni,mmg bgn awal la hari2..
haishh!!

daripada masa tayangan
pukul 1.50 hingga ke 2.10
hingga ke 3.50
dah jadi 4.40 ptg..

maklumlah,saya bangun dah
pukul 12 tengahari,
mandi,lunch,solat...
lpas tu,packing barang cket2
mmg kluar rumah pn,
da pukul 3.30 ptg suda...

so,dijadikan cerita..
kami berdua pn pi la
tgk citer KL gengster...


masa kejadian: 4.40 petang
tempat kejadian:gsc aeon melaka


masuk je mmg sharp2 la...
tp,start citer pukul 5.10 ptg
buat penat saja,masuk awal...
haishh!!!

pape pn,saya rasa citer dye
boleh tahan la..
mmg rasa nak belasah org la kan??
after tgk tht story..hehe!!

k la..tu je pn!!
da~

No comments:

Post a Comment