Tuesday, February 8, 2011

BFF ku....

ok2...tetiba rasa nk citer pasal BFF aku pulak...nama dia ialah 0786.hmmm....dye sangat la baek...tp dye selalu marah kt aku sbb aku suka kacau dye...aku kn merupakan pengacau terhormat di T(school)...bwahaha!!!nak bwat cmne,naseb dye ar dpt kawan macam aku....masa 2nd last day aku kt T(school), baru kawan2 aku tau yg aku sebenarnya nk quit...and dye dgn 2 orang lagi BFF aku,0787 dan 0788 ni,pergi ar serang aku kt library lpas diorang dpt tau....masa tu,aku saja jer nk bwat buku nilam kat library sbb aku nk lari dari diorang sumer..aku takowt kena serang la kn...haha!!!agak pengecut cket la kn???tp x kisah ar..aku nk citer pasal kesedihan dye tu,maklumlah aku ni sekor makhluk yg sangat annoying.haha!!!pastu dye ckp kenapa aku msti quit...nnti da x wujud da spesies apam...huhu~aku sebenarnya tetiba teringat ni sbb tadi dye call...tanya pasal cleanliness punya region sbb aku kn prefect cleanliness paling berjaya b4 ni...and dye bureaumate aku....msti lupa ar tu sbb tu rajin nk call aku...x kisah la kn...still my BFF!!huhu~k lah...next time aku citer pasal 0787 dan 0788 pulak k????

No comments:

Post a Comment