Sunday, February 6, 2011

you're beautiful....

haha!!!skarang ni aku da ada hobby baru dn minat yg baru,menonton citer KOREA...citer yg aku tgh tgk buat masa ni adalah you're beautiful/he's beautiful/you're handsome....apa2 je la kn...citer ni citer yg agak best la dlm banyak2 citer korea...tp minat2 aku pun tgk citer ni,xde ar aku fanatic sangat...aku kn relax je kalau x, x MACHO la kn??ok2!!kembali kpd petak pertama,bak kata sorang kawan aku la kn......bagi aku,citer ni best sbb dye pasal Go Mi Nyu yg menyamar jadi abang kembar dye,Go Mi Nam.dye join satu group ni which is,A.N.JELL!!!lagu dye best2 la jgak....aku suka!!!aku pun suka la juga dkt hero ke-2,Shin Woo Hyung!!dye sangat sweet dan baek.....orang yg paling aku x suka dlm citer ni ialah Yoo He Yi/Devil Fairy.this girl jahat dye mmg xde tahap la...KEJAM sangat....k la...pape pun,aku suggest korang tgk la citer ni...best sangat2!!!









ini adalah Go Mi Nam....comel jak!!

No comments:

Post a Comment