Saturday, February 12, 2011

kebosanan

hallo2....hari ni aku sangat bosan...extremely bosan...smph bosan xde tahap!!!!xde pape nk bwat...pukul 2 nnti kowt baru nk pergi pusanika and this one karnival yg aku x tahu pun kt mana....tp better aku merayau-rayau drpd aku memerapkn diri dlm bilik...haha!!!aku mmg tengah lapar la skarang ni...x breakfast kowt!!!minum susu dutch lady je...sungguh x mengenyangkn....roomate aku skarang ni da slamat berlepas ke pusanika...awal giler kn dye pergi...aku ingat nk pergi skarang tp kawan2 aku semua nk pergi petang....trpaksa la aku ikut majoriti....
--------close case--------
owh!!!hari ni 3564 datang.....kapten UO tu!!!!walaupun dye merupakan org yg aku knal,tp dye x kenal aku..haha!!!aku kn sombong...nk bwat cmne....xde masa aku nk beramah mesra ni...tp x pe la....nnti dye visit ar tu blok perempuan....tp lelaki kn diharamkn naek...huhu~ala,aku bukannya kenal sangat pun ngan dye...baek aku bwat donno je....lagi bagus!!!k ar...food untuk lunch suda tiba...aku mau lunch dulu..tata!!!bonne appetite~

No comments:

Post a Comment