Sunday, April 15, 2012

i fell sick??

Assalamualaikum.
so,
today i woke up with
ths sick feeling...
aarghhh!ketidaksihatan btul la..


i rarely had a fever,
but when i have it,
agak TERUK juga...
memang hidung akan merah
sbb FLU pn mula menyerang..
adoiyai...

bt as usual,
i won't rest on bed je la kan..
i hate the idea of,
when u're sick,
people said,
TAKE A REST!!


i mean,
rasanya xde la susah sangat nak melawan
FEVER itu...
need to be tough la kan??
if anda asyik lepak atas katil
tidur berjam-jam,
bukan boleh baik pun??

sesungguhnya,
kita perlu mengaktifkan diri!!!
dengan melakukan aktiviti harian
yang perlu dilakukan...
tapi,kalau nak rest sekejap
macam orang biasa tu, 
ok la kowt??


ouh2!
saya teramatlah mengantuk malam tadi..
jadinya,
saya pun bercadang untuk menidurkn
diri selepas solat isyak..

nak dijadikan cerita,
phone saya pun mulala meracau tiba2..
*siapa suruh letak ringtone camtu??

saya yang masih memakai eye mask,
*eye mask tu digunakan sebab bilik saya terang sangat!
trus la mengangkatnya..
tanpa melihat pun la siapa..


ok.
my bestfriend..
who REJECTED me~
*ok.it's not a big deal pn saya kena reject..
saya yang dalam keadaan mamai,
x tahu la apa yg saya cakap.

saya berharap saya dapat mengingati perbualan semalam,
tapi malangnya TIDAK!!
mungkin saya boleh bertanya beliau kembali nanti??

agak2 saya ada cakap benda yang mengarut x??
oh.tidak!
habislah nampaknya..
tahap kehenseman akan jatuh ke??
harapnya tidaklah kan?


so,da~
sekian,terima kasih. ;)

p/s :
rasanya dia ada cakap,
"LEAVE HIM ALONE" kowt??
x ingat la..

No comments:

Post a Comment