Monday, May 21, 2012

1 day journey~

Assalamualaikum.
so, i went to ipoh.
for a day.
with my family.

balik macam nak lari dari sekolah je.
didn't tell anyone.
my roomate pn tak tahu..
sorry2 guys..
i wasn't planning pun..

pergi ipoh naik kereta.
balik naik ETS..
baru berangan nak naik bas..

maklumlah,
kali terakhir saya naik bas perjalanan jauh
adalah 2 tahun lepas.
tu pun kuantan-seremban je..
5 jam trip..
rindunya..

dulu saya bukannya x suka naik bas.
tapi,disebabkan barang saya yang terlampau banyak
tiap kali naik bas,
tu yang saya malas tu..
bukannya sebab demand, okay??

anyway,
dah lama tak pergi kl sentral.
lama gila tunggu train..
nasib baik x penuh..

yang pasti,
masa nak naik train tu,
saya amatlah penat.
nak duduk tapi sume da penuh.

tetiba ada orang ni bangun,
ok,gentleman ar jga..
dan saya mula terfikir..
kalau kat sekolah,
xkan jumpanya macam ni..
my schoolmates memang xde kowt yang gentleman..

entahlah!
maybe i don't really get to know them closer..
but wait,as if i care pn kan??
haha!!

as usual,
exam menyebabkan saya kena brain freeze,
x tido malam,
sakit mental
dan macam2 lagi..

i think i need to take any antidepressant la..
kalau ada stimulant lagi bagus!!
haha!!

ok.da~
sekian,terima kasih. :DD

p/s : masih menunggu siapa sudi pinjamkan laptop..hihi!!

No comments:

Post a Comment