Sunday, June 3, 2012

kepenatan~

assalamualaikum.
just got back from johor.
phew~
even if it's only 2 days and a night,
but it's quite a long journey..
haha!!

nampak macam perempuan sangat, if i don't 
cover my face..huhu~

well,
it's not that i hate going back to my hometown,
it's just that,
too many problem might occur.

segalanya membuatkan saya berada dalam
DILEMA!!aarghhh!

masalah utama,
susahnya nak pilih siapa yang boleh bersalam,
dan siapa yang x boleh..
saudara saya sama ada jauh atau dekat,
agak ramai sebenarnya...

same goes macam kena pakai tudung dalam rumah,
there are certain people that can't see ur aurat,right??
ini menyebabkan saya tidak suka pulang ke kampung,
kerana sudah pastilah kena menginap di rumah saudara.
eleh,prasan alim btullah...hari2 kluar x pakai socks pn??


bukan nak jadi alim,
but these kind of stuff kenalah mula dari sekarang kan??
start slow2, sikit2, lama2 nanti bolehla,betul x??

this is my moyang.we called her something which idk how to spell la...

anyway,
ingin ditegaskan di sini.
saya bukanlah seorang yang anti-bergambar,
ataupn not fotogenic!!
saya cuma tidak suka kalau ada org lain tengok gambar tu je.
hehe!!

dengan erti kata lain,
my pic can only be taken by using my own camera.hihi!

ouh2.
the reason i'm going back to my hometown
is simply because banya kenduri kahwin..
saya memang sangat suka makan kat kenduri kahwin.
tp saya x suka pergi kenduri kahwin.

another analogy would be,
"saya suka makan di KFC, tapi saya x suka pergi KFC"
cam tu la..

bila balik kampung,
memang banyak saudara yang dijumpai.
tetiba ada sesi fotografi pula..
haha!!
meet my saudara dari moyang sebelah ibu,
sampai ke atuk saudara, pakcik2 makcik2,
dan anak2 mereka tuh...

ni baru keluarga moyang sebelah ibu saya tau.
kiranya sebelah atuk lelaki belah ibu saya..
kalau sebelah nenek belah ibu saya lagi la ramai,
kowt??
ok!ayatnya agak pening ya di situ! ;)

pape pn,
memang ramai la sebenarnya!!

so,da~
sekian,terima kasih.

p/s : everyone start ignoring me.
       no text or miss call everytime i switch on my phone.
       it's much better when i switch it off..
       ouh.i'm really a forever alone person la... :DD

No comments:

Post a Comment