Friday, July 27, 2012

flu~

Assalamualaikum.
currently having flu.
it's annoying..


masa solat tawarikh lagi la..
stress gila..
sneezing is quite hard,
sebab cam ramai orang kan..
nanti kesian pulak berjangkit..
haishh~

and my lips became so dried..
and bleeding..
hmm..xpe2..
ia satu ujian..
i'm going to be optimist! :DD

ouh.
secara rasminya,
kami di sekolah ni start guna tray makanan.
simpan sendiri basuh sendiri.
rasa macam balik T(school) balik je guna tray besi.
tp ni tray plastik and kat T(school), xpayah basuh pun.
letak je kat troli.

    kalau cmni, xpe gak..ala2 main ps best apa??

ok.
dah 2 hari x dapat makan nasi masa b'buka.
gara2 lauk yg habis,
saya pn makan tomyam di bawah.
sesungguhnya,
makan sorang2 lagi menarik
sebab boleh fokus pada tomyam tersebut.


second,
sebab x payah menunggu orang lain habis makan..
maklumlah, saya kan makan sangatlah express.
jadi,bila makan ramai2,
mereka semua makan lambat2 sangat..
membuatkan saya stress kerana perlu menunggu.
haishh~

ouh2.
da lama kan saya x update blog?
seminggu dah kowt?
saya tahu blog ni pn da bosan dengan citer2 saya semua ni,
bt i can't do anything, though..
no one want to listen to my story.
( Allah will, i know)



ok da~
sekian, terima kasih. ;)

p/s : i have a best friend who doesn't
       want me to get better..
       should i stop befriending him?hmmm..

No comments:

Post a Comment