Sunday, July 29, 2012

happy fasting~

Assalamualaikum..
it's not to late fr me to wish,
happy ramadan, right??


Selamat berpuasa kepada semua umat Islam,
x kira di mana berada..hihi!

This ramadan,
saya harap saya dapat beribadah dengan lebih lagi..
and i also hope tht i don't have to qada' my puasa..
amin!!
it's been 3 yrs since i get to puasa penuh..
urm, faham2 je la..

bt if i had to pn,
xpe lah..
i just need to reda with tht..
like what, leiy said..


anyway,
staying at home make me happy..
i can eat everything i want
without anyone stopping me..
kalau kat asrama,
nanti mesti ada mulut sumbang yang serba annoying,
menghalang saya dari makan semahunya..

"apam, banyaknya makan!!x senonoh la.. "
ada banyak lagi la kata2 hinaan dan cercaan
yg diterima membuatkn saya tidak dapat makan
dgn aman dan tenang..

sesungguhnya,
saya nak makan sukahati saya la..
asalkn tidak membazir..
bukannya saya makan berterusan sepanjang masa..
i munch on food when i feel hungry je pn..
durh~


anyway,
niat nak tolong masak nasi tomato hari ni terbantut.
i fell asleep after doing ths chemistry paper.
the last thing i remember was,
i was reading about collision theory..
and then, everything went dark..
haha!!

terbangun pn sebab dengar org jerit2..

"kawan mu masuk tv ni singgah sahur..bangunlah tengok!!"

"ala, diorang yg masuk..nak buat apa pn.. "

dan banyak kali juga la main berbalas-balas dialog.
last2 bangun juga la..
dah hampir 18 kali dengar ayat sama..
dan tengok la tv tersebut..
dengan mata yang masih mamai..
haha!!

hmm..
i'm still thinking whether to deactivate my fb account or nt..
saya rasa ia mengganggu..
bt at the same time,
it helps me to cheer myself up..
ouh..what should i do now??huhu~

so,da~
sekian, terima kasih. :DD

p/s : sedang cuba untuk terima kekecewaan..
       hmm..kalau x, dah bercita-cita da nak jadi macam
       kim jong kook yg sangat tough dalam RM..huhu~

No comments:

Post a Comment