Friday, July 20, 2012

psn dan gradnight~

Assalamualaikum.
so, i went to PSN last wednesday..
had fun there..
hihi!!


forget abt all those exhibition,
let's focus more on playing in the pool..
haha!!

gila betul la..
terkena gangguan masa nak cross kolam tu,
abis basah...
tp x dela truk sangat..
bt still, basah..
da la x bawa baju..haishh!!

untungla lelaki..
boleh tarik seluar tinggi2..
haha!!


benda paling best adalah,
jumpa slides!!
bestnya!!
banyak nya!
seronoknya..

       dalam RM, situasi macam ni dipanggil BIG CRISIS!!

saya sangat suka main gelongsor..
panjang kowt slides dia..
nasib baik besar,
kalau kecik, mesti saya x muat..
saya kan gemuk.. :)


main buaian la..
suka sangat!!
maklumlah,
sejak duduk melaka,
jarang lepak kat taman permainan masa petang2.

      ok!!pusing laju2 lagi..

kalau kat kuantan dulu,
petang2 slalu gi taman gelora..
dia cam ada taman untuk dewasa skali la..
tp tu more to exercise la..
however, ada je taman untuk kanak2,
form 3 still kanak2 what??


anyway,
thanks to a friend,
adalah juga gambar saya beberapa keping..
susah betullah jadi orang x photogenic ni..
stretchers sangat!!

dan malam tu,
ada gradnight...
ok la..
the fact tht saya x suka sangat org jerit2,
nyanyi xpe..
tp jerit ntah pape, saya kurang minat..

ketensionan hidup bila,
purple rose yg di-order x ada..
lebih menyeksakan bila purple carnation pn xde..
dahlah nak bagi kat diri sendiri tu..
haishh!!
ngeri betul..


thanks to my best friend.
flower yg chantek.
walaupn merah, tp sebab org bagi,
kita tolak ke tepi la hal purple tu..
hihi!!
and that was how my mood was changed..

kalau x,
memang da melantak tahap x ingat dunia da..
kecewa punya pasal..
haishh!!

saya bersyukur tiada bisikan2,
"apam ni perempuan la.."
setelah segalanya-galanya tamat..
alhamdulillah..

      meja yg dipenuhi bunga sampai x nampak makanan pn..

ouh3..
masa malam tu,
saya banyak menidurkan diri di bilik persalinan.
ada satu katil orang sakit dlm tu..
memang menarik kalau dapat tidur
dalam keadaan sejuk2 tu.. :D

dan pagi khamis,
bangun pukul 6.10 pagi..
ok la lagi..
sempat naik 1st bus..

ok la..
tu je nak citer..
da~
sekian, terima kasih.. :)

p/s : terkilan x dapat pergi T(school) punya gradnight
       yg ditunggu-tunggu sejak form 1..huhu~

p/s 2 : gambar gradnight x bleh upload..

No comments:

Post a Comment