Saturday, September 15, 2012

my name is....

Assalamualaikum..
so, here i am..
again..
talking to myself..
as usual..


so, here goes the story..

#le conversation in the car

"eh, angah! nama mu ada 'h' ke xde??"

"eeeeee...ada la..da 17 tahun, x kan x tahu lagi.. :( "

my name is N....
with the 'h' pliz??
without H sounds really weird, to me.
haishh~

last 2 years,
my dad asked me the same question,
huhu~

and ada lah this one person.
sometimes, he spell my name w/out 'h'.
dear, pliz...harap maklum la yek??
_____________________________________________________

anyway,
took a pic.
purple dan hijau tak boleh bersama.
saya suka purple.
panda suka hijau ( daun buluh ).
so, that's why
i can't be panda..

thanks to this memerang,
yang dah lama sangat hidup..
u really have to know that,
it's illegal for me to become a panda..
haha!!
______________________________________

ouh2..
so my ibu bought this thing fr me.
i eat it coz it says coklat minda..
i like coklat, as everyone knows..
coz i don't like to take supplement..
but my ibu wants me to.. :)
(tried spirulina, shaklee and examo,
 u name it la, but still, i don't like it..)

hmmm..
it says that,
kanak2-1 biji sahaja
orang dewasa-2 biji sahaja


so, i pun makanlah 1 sahaja
setiap hari di waktu pagi

then, my parents macam pelik la,
nak dekat 2 bulan x kan tak habis2 lagi..
sebab dia cam ada 60 biji..
hehe..


betullah kan??
N ni kanak2 la..
mana boleh makan macam orang dewasa..
nanti overdose coklat..
hehehe..

anyway,
quite a long entry...
sukahati la..
it's my diary,
my blog,
and, my RULE..

so,da~
sekian, terima kasih. ;)

No comments:

Post a Comment