Sunday, December 9, 2012

breathless~

Assalamualaikum.
just got back frm johor.
alhamdulillah,
arrived safely.
hihi!!
penat dan ngantuk.haha!

well,
we departed on friday.
straight to pekan nenas first,
but we stopped by at this tempat makan.
ate chicken chop.
haha!!


and,
what a surprise??
met najwa's.
haha!!
u see,
it's a very rare occasion fr me to meet
my schoolmate at any place
at any given situation,
during school holiday.
haha!!

well, this is the 2nd event la..
haha!!
hmm..


anyway,
since it's a kenduri kahwin
held by my atuk sedara belah nenek,
so, tried to help la..

well,
slalunya memang x tolong pape pn..
duduk depan tv,
tak pn main dgn pakcik2 yang masih kecik tu..
haha!!
tak pn dengar lagu, jalan2 la..
ngee~

but3,
this time i peeled off the potatoes and carrots,
potong buah,
dan kek dan bahulu..
dan angkat2 barang..
haha!!


well,
it have been proven that,
it's nt that idk how to do,
it's just i don't want to do.
get it??

anyway,
nama pn kenduri kawin kan?
haha!!
so, asyik makan je la..
dan pagi tadi makan keropok lekor.
sedap!!
pakcik bawa dari kelantan..

dan akhirnya!!
haha!!
first time balik kampung dan ramai cakap,
" ji'a dah gemuk la.."
yeay!!
tahniah3..berjaya!!


ya la..
slalunya,
cakap makin kurus je..
haha!!

dan hari ni jumpa moyang tiri saya.
belah nenek saya.
keluarga saya ni memang ramai.
sampai x kenal sangat..

that's why i said,
susah masa jumpa ramai2,
u have to figure out
siapa yang boleh handshake and
who's not.

    rasanya cam pernah post gambar ni..
     anyway, sbg peringatan utk diri sendiri.

lama x jumpa buyut (ignore spells)
since my moyang lelaki meninggal kowt?
al-fatihah~
beberapa tahun yg lepas..
tp kakak saya ada visit awal tahun dulu.
tp saya mmg da lama la..
kesian buyut saya.. :(

kesedihan x dapat makan rojak.
ni yang nak marah kedai tu ni.
sesuka hati je tutup..
huhu~

well,da~
sekian, terima kasih. ;)




No comments:

Post a Comment