Sunday, January 1, 2012

rumah kerja 2011~

assalamualaikum.
alhamdulillah.
it's done.
my exam papers of hw.
BUT!!



paper 1 english x buat langsung.
dah malas gila da..
thanks to ths one person,
yg x habis ingatkn pasal hw.
da la suruh buat sume skali,
no option nak jawab memana.

last2,
baru ar dye cakap,
xyah buat beriya..
orang lain x buat nya pun...
hadoiyai!
tp xpe la,
it's like buat revision kan?
bagus apa?


finished my portfolio long time ago.
otw to print it la.
maybe tomorrow,i think?

done my sej modul also.
phew!
all thanks to Allah.
for giving me enough times.
lama lagi baru balik college.
hihi!



to  my friends.
thanks too!
u guys did follow my instruction
not to SPAM my phone.
not even once. :)
haha!
that allows me to have a good holiday la.

urm,that's it la.
so,da~
sekian,terima kasih. ;)

No comments:

Post a Comment