Monday, February 20, 2012

19 feb 2012~

assalamualaikum·
so,
today i visited my sis kat pwtc.
ada seminar fiqh ke apa ntah..
yg pasti,berbentuk islamic la..


anyway,
smalam tido 8 jam.hebat x??
bangun pg pn sebb nak pi ptsl.
cari nota pasal aljabar.
da la last week x pay att sangat pn..
otak da berjalan ke mana ntah.

sebab tu la buat inisiatif.
photostat sgala bagai benda alah tu,
tp macam xde harapan nak baca je??
haha.
saya kan pemalas!! ;)

ouh2.
i'm so tertekan.
x tahu nak bwat decision.
citer dye cmni ar,
cuti nnti ada kem biokimia,
anjuran easy math.


kat keris mas plak tu..
hajatnya mmg la nak pi situ.
hari sabtu ngan ahad je pn.
tetiba,
my sis terciter plak pasal
satu benda best yg akan dibuat kat kpz.
returning to paradise~

see??
nama program pn da best..
so,ada sedikit berbelah bahagi la,
sebab program ni pn berlangsung
pd masa yg sama..

my bio da la truk masa last exam,
chem??
cukup2 je tu...
sure2 la baik pergi kelas tu kan??
tapi,saya pn nak berubah jga..
nak jadi org baik macam kakak saya...
*baek la sangat???

so,that's it la..
tu je nak citer.
tapi kalau saya pi salah satu pn,
macam ad kawan je??
saya kan forever alone~


so,da~
sekian,terima kasih. ;)

No comments:

Post a Comment