Monday, February 27, 2012

fries~

Assalamualaikum.
so,this post is about what happen yesterday la..

i woke up around 7 ey?
performed subuh prayer..
baru nak tido je..
tetiba phone meracau..


haishh!!
sape kah gerangan yang menganggu tido saya ni..
rupanya,
best friend kah..
apa mimpi beliau ni...
da la mengganggu tido selepas subuh saya ini..

selepas itu,
saya pn menyiapkan report chem.
alhamdulillah..
beres da..


dan mandi..
dan trus ke ptsl..
my usual sunday routine la kan..

tengah sedap2 duduk ptsl,
tetiba librarian kata nak tutup plak,
sebab ada penyelenggaraan abenda ntah..

dengan sangat terkilannya,
saya pn pulang ke kolej..
dan cuba untuk study addmath di kafe..
namun begitu,
saya telah membuang masa
dengan membuat perkara x sepatutnya..


habis sume2 tu,
balik bilik.
dan solat.
dan tido.


ouh2!
my family came ar smalam..
bawa rendang ayam kampung!!
sedap sangat!!
lepas tu,
ada fries skali.
pergi mcd cuma nak makan fries je..
sedap sangat!!
awesome!!


rendang ayam sangat awesome!
bagi kat sorang budak ni je..
sebab org lain cam x makan je..

dan malam tadi,
tido sangatlah awal..
ngantuk sangat..
padahal hw menimbun..

ouh yup.
tu je la nak citer.
da~
sekian,terima kasih. :)

p/s:harap my sis x baca la..

No comments:

Post a Comment