Friday, February 3, 2012

blood type~

Assalamualaikum.
Rasa nak tersenyum
Sampai ke telinga!!!
Haha!!!

 Yeay!!
I'm an O blood person.
Happy sangat2...
My dream since i was a kid,
Wishing tht i had blood O type.
 Alhamdulillah.


Bt then,
Btol ke blood type boleh berubah??
X pernah dengar pn..
Tp x nak la..
Nak blood O jga..

 Anyway,
Even if it's a happy day,
My lunchtime is kind of ruined la..
 My friend merajuk x nak makan..


The reason is junior makan lambat sangat..
Ingat nak cakap or hint je tadi..
 Tapi, I usually talk heartlessly,
Without emotion.

Karang kalau suruh diorang makan cepat,
Nanti mike ingat i marah mereka pula..
Haishh.. Wtv.
It's still a long day..
Another happy day fr me!!
Haha..

 Da~
Sekian,terima kasih. ;)

 P/s: bestnya jadi budak jahat seyh!!

No comments:

Post a Comment