Sunday, March 25, 2012

i don't live on memories~

Assalamualaikum.
it was a tiring day.
bt i had FUN,anyway..

went to plaza low yat with my father.
he asked whether i want to
get a friend to follow us..
bt i think everyone wants to study.
so,i didn't ajak anyone la kowt?

yeah!
dapat bluetooth headphone yg baru!
haha!
act, i sent my old one yg macam rosak,
then they changed it with a NEW, working one..
hehe!

went to T(school)..
teringat memori lama2,
memori daun pisang kowt?
hahahahaha!!
diorang busy ngan ED...

xde orang yg lupakn nama CS mereka,
except fr me..
truk x??

dalam ramai2 tu,
ada la ths one girl.
dulu cam agak baik ar gak..
main2 merajuk cam pompuan tah pape..
exchange choc and whatsoever.
stay up sesama..
macam2 la..

ingatkn she's forgotten me already.
so,i didn't greet her,
bt as i'm going back,
then, she met me..
cam, terharu ar gak..
haha!

tgk dalam bag..
eh,ada kitkat la!!
so,i gave her that..
sometimes, i can act that sweet..
bt sometimes,i just don't..

yup.
met my sis too at ktm seremban.
she boarded the ETS.
alhamdulillah,
she already arrived ipoh around 9.40 pm.

and at nyte,
ths friend of mine,
suruh teman ke dectar..
x faham la apa yg best sgt kat dectar tu..
rupanya...
dating ke??
bt apsal ajak ramai2 huh?
wtv..

anyway,
that's how my days go la...
penat sangat.
dan sakit kaki.
tp x ngantuk!
haha!

so,da~
need to iron my baju.
sekian,terima kasih. ;)

p/s:
ada gambar tp x leh letak sini kowt..
muka cam ngantuk giler...

No comments:

Post a Comment