Wednesday, March 14, 2012

maju seyh~

Assalamualaikum.
so,today i'm going to post abt my bro.
maju sangat2.


hari2 bergayut-gayut kat phone.
tau la telefon rumah ke rumah free..
berjam-jam plak tu..

bayangkan ar
dari pukul 10 mlm sampai 1 pg
letak gambar gf beliau kat komputer lg..
biasa la orang ada gf kan??

not like me.
never had a bf.
xde org nak kan?
haha!
wtv,as if i care..


i tell my adik,
kalau nak ada gf utk suka2,
baik x payah..
sebab,
if u like someone,
niatkan dalam hati yg u want to marry her
bila dah besar nnti.
and niat juga,
that u love her because of Allah.

insyaAllah,
berkat kehidupan..
mendapat rahmat pula..

so,
my adik da book org melaka.
how about my kakak?
urm,dia nak org kajang..
well,dekat la kowt dengan ukm.

bila tgk kakak or abang my friends kahwin,
rasa cam best..
tp kakak saya ni muda lg la..
cmne ye?
haishh..

disebabkan saya seorang yg xde pape,
ibu saya telah mengeluarkan soalan berikut, 

"bila la mu nak pandai masak,angah.
dah form 5 da.. "

"mana ada x pandai masak.bolek je kalau
tetiba panggil suruh masak.
dah ramai orang dalam rumah ni
yg suka masak.
angah pn berundur diri la.. "

"cuba la masak2 sayur ke..."

and the conversation goes on..

the real story is tht,
saya bukanlah x suka masak.
tp saya lebih minat buat kek.
masak tu bukannya susah sangat.
kalau da tahu ramuan asas tu,
masak je la..
sebelum angkat dari kuali,
rasa dulu,
takut terkurang gula or garam..


see?
saya bukanlah x tahu masak.
harap maaf ya..

anyway,
da~
sekian,terima kasih.  :)


No comments:

Post a Comment