Monday, August 8, 2011

kenangan terindah~

bila yang tertulis untukku
adalah yg terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dlam hidupku
namun xkan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupmu
yg tlah terukir abadi
sbg
kenangan yang terindah...

malam ini saya tidak dpt tido ouh!
jadi,saya pn buatlah beberapa kerja
spt,packing,on9,makan2 dan iron baju..
lepas iron baju,saya lepak2 kat bilik kejap
maklumlah,da lama x tido dlam bilik

tiba2,saya terjumpa a file of notes
yg kawan2 T(school) saya bg...
so,saya pn baca la fail itu..
x nangis ok?



most of them ckap,
lepas ni xkan ada lg apam yg
1.annoying
2.manja
3.bdak kecik itu..
4.gedik
5.pandai menari la..

haishh!!
yg x boleh blah nya,
bila part,
'apam comel...'
saya bkan mcm tu,ok??

haha!!saya pn mmg ketawa la kn??
saya kn hensem..adess!
tp bila fikir balik,
rasa macam rindu kat tht time je..
best giler!!

slalunya masa lunch,
saya dn beberapa org yg lain
macam,
0787,0790 dan 0001
akan berlari-lari untuk pergi dining hall..
semuanya sbb nak berebut 
siapa yg beratur plg dpn skali...

ouh!betapa saya miss tht moment la..
then,ada masa yg saya bosan2..
slalunya masa prep la..
saya akan pergi kacau classmates saya..

nnti,mula la diorang bising..

"eh,apam!jgn la kacau aku..ish3!!bdak kecik ni.."

kadang2,

"apam ni annoying nya...habis ar hw ak x siap ni.."

something cmtu ar..
lg satu,saya masih ingat lg,
kalau prep mlam,
saya akan duduk kat tepi pintu tandas
dn tunggu bdak2 ni kluar dr tandas itu,
lalu menyergah mereka..
haha!!
kebanyakannya,mmg menjerit la kan??



saya juga masih ingat,
lpas prep malam je,
sume pakat2 escape solat isyak jemaah..
bajet penat la lpas prep kan?

tp ingatkn trus balik tido kat room,
rupa2nya lepak2 kat canteen
beli fries or ayam goreng..
klaka la..tetiba rasa bersalah sbb 
escape pergi surau..haishh!!



selain itu,banyak lg lah memories tersebut
ada la ths one time,
saya kena jadi SV (supervisor) masa prep
prefect wajib buat benda ni
masuk kelas jun2,
mulalah datang sikap bajet baik saya itu..

mulalah start bersembang bersama mrk..
then,bila warden datang je,
mulalah kantoi prefect join buat bising..
lawak2..

then,part ko-K..
ingat lagi masa saya,
nyanyi lagu kuroneko no tango,
dan menari kat pentas dalam hall,
masa f1-tarian lilin
hampir 2 pinggan kaca saya pecahkan
tp,xde la yg sampai membakar diri sendiri..



masa f2-saya stop menari plak..
tetiba saya join cheerleading..
masa f1 masuk jga tp utk house je..
masa f2 br la masuk college team
teringat lagi buat routine bagai sume tu
kat blok baru..
banyak kali jga la kena muscle cramps..

masa f3-menari zapin,inang dn joget
pakai kebaya colour pink ouh!!
malu2..siot sungguh!!adess!!
tp demi competition between houses kan??
pape je la..
yg penting,kami dpt first ok??



masa f4,cikgu offer saya masuk
 college team..
tp saya kan quit..
so,x dapat la kan??

apa2 pn,
tu semua dulu..
saya rasa da insaf cket kowt,
masa cheerleading,pakai key,
masa tarian,x pakai tudung lah..
sbb tu,saya da xnak join benda2 tu
unless kalau wajib pakai tudung la..
walaupun begitu,sy xde la alim sgt pn..

ouh,ya!!
yg paling saya ingat ialah masa,
date ngan CS(college sister) dn starter
(mcm kakak angkat ar)
xde la best sgt pn..
tp rasa sweet la jga..
coz there's someone yg jaga kita..

masa ronda malam2 dgn warden la
(duty wajib prefect yg bertugas)
masa buat announcement yg salah
kat dining hall la..
kena marah kowt ngan seniors!
tp lama2 da smart ar..
escape prep utk lepak kat sickbay
sbb sickbay ada kipas yg laju
serta katil..hehe!!!
saya kan suka sangat tido..



masa buat jahat x citer lg tuh!!
kalau x,msti panjang post ini..
blog saya,sukahati sayalah..

anyway,tu je lah..
saya cuma nak ckap yg 
i miss tht moment la..
wish i could turn back time..

bt anyway,
everything in life got pros and cons,ryte?
so,live it to the fullest la
since ths is the path tht i've chosen..

so,that's it la..sangat panjang nak mati!!
da~ +_="

p/s:credits to someone ni yg mengingatkn
saya kat old friends...
"i miss my homies"\

thanks,dear!! :)

No comments:

Post a Comment