Tuesday, August 2, 2011

second day~

hehe!!
saya cuma nak cakap..
hari ni hari kedua suda..



smalam,
sejam sebelum berbuka puasa,
saya menemani kura2
pergi ke uo,
untuk membeli credit nya..



ouh,berpeluh-peluh kowt..
maklumlah,kami hanya jalan kaki..
tp yg bestnya,
first time,masa balik kami 
dapat naik kereta..
sbb terjumpa HEP kami..
yeah!!
so,xde la penat sangat kan??

anyway,balik frm uo,
kami pn pergilah mandi..
mmg turun kafe lambat la kan??
da lah lambat,
buat muka x bersalah plak??
haha!!
sorry la..

berdasarkan apa yg saya lihat,
semua org makan banyak..
x nampak lah pulak,
ada org yg ikut sunnah Nabi
which is,makan kurma je dulu...



tp pape je la..
saya pn x buat..
ala,biasa la kan??
br first day puasa kowt!!
tu yg semua org excited nak berbuka..

anyway,tu je yg saya nak cerita..
da~



p/s:malam tadi sangat penat ouh..
nasib baik ada org bawa
pulut ngan gula durian untuk
moreh..
thanks,dear!!

No comments:

Post a Comment